BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 31, 2008

bicara hati..

Sayang……

Kau hadir tika aku memerlukan,kau penawar segala kedukaanku….kau

beri aku kekuatan untuk meneruskan hidupku yang aku rasakan kian hancur….kau sesungguhnya cahaya bagiku .kau takkan dapat untuk aku sia2kan di dalam hidup ku…

Sayang..

Hati ini telah pun aku serahkan kepadamu…hanya kau yang akan aku abadikan dalam hidup ku..segala2nya adalah untukmu sayang, seandainya benar diri ini kau sunting menjadi milikmu…buat selamanya..

Sayang,

Sebagai insan yang kau katakan kekasihmu..izinkan aku meluahkan apa yang tersimpan di hati ini….

tak pernah aku menduga untuk terus bersamamu hingga kini,dan hingga aku telah kau pilih untuk menjadii permaisuri di hatimu…segalanya adalah umpama mimpi indah yang datang yang tak dapat untuk aku halang lagi….kau tahu segala kedukaanku dan kau yang cuba untuk mengubatinya..walaupun sukar bagiku untuk memadam segala kenangan yang telah terlakar dalam hatiku ini…tetapi aku terus kuat mendaki dan cuba untuk mengumpul.. segala kekuatan yang pernah aku serahkan kepada seorang insan yang juga bergelar kekasihku suatu ketika dahulu…

sayangku..

sesungguhnya…kini ,aku mampu untuk berdiri di atas kekuatanku,aku tidak lagi kaku..aku teruskan perjalananku berbekalkan cinta dan kasih sayangmu.hanya kaulah sesungguhnya yang bertakhta di hatiku dengan setulus keikhlasanku..

Kekasihku…

Kau sesungguhnya tempat untuk aku berkongsi segala suka dan duka. Kau tempat ..untukku bermanja dan menagih kasih yang tak pernah aku rasakan sebelum ini….kaulah penawar segala kedukaanku…walaupun aku tahu aku bukan yang teragung yang pernah memiliki hatimu..aku akan buktikan segalanya dengan segenap ketulusan jiwa dan ragaku.percayalah sayang..

Kekasihku..

Tak pernah terfikir,apatah lagi terlintas untuk aku menduakan dirimu..sungguh tak pernah terdetik untukku mengkhianati cintamu..janjiku padamu akan aku tunaikan semampuku ,cuma satu pintaku…janganlah engkau mempermainkan dan menghancurkan hatiku …tak tertanggung rasanya jika aku kehilangan dirimu sayangku,..aku mengharapkan hubungan ini akan kekal hingga ke akhirnya dengan ikatan yang kita impi2kan…ikatan pernikahan dan terus sehingga hembusan nafas terakhirku di dunia ini.

Sayang…

Sesungguhnya jodoh dan pertemuan itu adalah di tangan tuhan..aku tak termampu untuk menanggung lagi segala bebanan yang aku tanggung..aku terpaksa untuk meninggalkan dirimu walaupun tanpa sebab dan alasan segalanya berlaku dalam detik yang teralalu singkat dan aku rasakan terlalu banyak kenangan ,suka duka yang kita lalui bersama..terima kasih sayang kerana menyedarkan aku untuk terus bertapak dan menjadi penghuni di dalam hatimu.walaupun aku bukan milikmu lagi.Kau sesungguhnya inspirasi kekuatanku..segala kata-kata dan ingatan akan aku sematkan dalam hati dan ingatanku.

Sayangku…

Sesungguhnya tangisanku ini bukanlah kerana aku tidak merelakan kau pergi..tetapi,aku terlalu berterima kasih atas segala yang pernah terjadi antara kita.maafkan aku andai segala tindakan dan keputusanku buat kau terseksa dan menanggung keperitan luka yang amat dalam.kau akan aku abadikan sebagai sebuah kenangan yang terindah di dalam hidupku,yang takkan pernah dapat untuk aku lupakan.buat selamanya.dan tak mungkin untuk aku memiliki insan lain seperti dirimu.




tak bisa memilihmu..

Telah jauh terpisah, diriku dan dirimu,
Dalam ruang dan waktu,
Sendiriku jalani sepiku, tanpa dirimu,
Resahku tanpa hadirmu,
Sungguh berat hatiku untuk merasakannya



Salahku mencintai dirinya saat jauhku terpisah
Darimu,Dan hadirnya menyentuh hatiku,
Untuk cintainya,
Hatiku pun inginkannya,
Hingga runtuh setiaku kepada dirimu



Kusakiti hatimu yang tulus mencintaiku
Maaf ku tak bisa memilih dirimu
Karena kuterhanyut mencintai dia
Inilah salahku yang memberi ruang
Didalam hatiku tuk mencintainya




0 comments: