BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 27, 2008

teman sejati...=)

nie nawar....

alkisahnyer seorang insan yang bernama siti fatihah....heheh....xde pe pon cume aku agak rapt la ngan dier...cam kakak aku sndiri...kat sane mane la da kakak...die la yang bayak tolong aku...ermmm...die jagk la yang banyak jar aku ape 2 erti sayang yang x penah aku tau selama nie....(fuhhh..tibe2 jiwang..)aku rapt ngan dier sampai la msuk taun baru,mksdnyer masok form baru la..heheh...naik f2 da...

disebabkan ktorang da srik x dapat rapt ngan senior,jadi bile bdak2 baru masok ktorang pon rapat ngan dak2 junior...satu dorm..kire 2 la geng ktorang...n dalam taun 2 ktorang pndah asrama yang lebih selesa...btol2 tepi jalan kat jeram....klao korang orang kuala selangor or daerah2 c2 mesti tau...heheh...kat c2 tmpat agak selesa la...kelas pon kat c2 je x yah g jauh2..xyah nek bas da...da bsr skit aku pon jadi nkal...huhu...ada adik angkat..name die nieza...aku memang sayang la kat dier,...cam adik aku sendiri da....maklom la orang xde adik....hehe...arie2 anta surat,walaupon satu dorm....kelas depan2 je...hehe...kelaka je bile ingat blik.=p...time 2la konflik skit ngan kak tehah coz aku x layan dah...yela ,da ada adik angkat...sampai die sakit....cian die...kejam sungguh aku nie...memang tabiat agaknyer...hehhe...n wak2 2 la aku tau yang macam mane rasanye sayang kat selain dari kwan baik aku...yang dari f1 aku rapt...2 la swang insan lagi...nieza...

ermmm nak tau kwan bek aku sape...ermmm..name dier nawar...siti nawar haris...memang baik...dulu sebelom msok sek hafiz die blaja kat sudan ITMS...semngat die 2 yang wat aku kagum ngan dier...ktorang ada hobi yang same...suke nyanyi...hehehe..ktorang ada gubah lagu pasal ktrng tau...jgan memain...heheh...lagu kelas pon ada...=)...dari f1 sampai la f5....dasat kan...2 la bakat terpendam yg aku ada...hehehe...
ngan nawar nie aku aku kwan ikhlas n bila ktrang bercakap btol dari hati ke hati..susah tau nak dapat kwan cam 2...bila dia nasihat aku,trus je msuk kat pale otak nie n terpahat kat hati...=)...
banyak persamaan ktrang sebenarnyer...x penah rancang..musim nak sedih,sama2 sdih,musim malas,sama2 malas,datang musim angin ribut taufan,sama je....heheh...cam 2 la ktrg..

sampai satu tahap nie ktrg gaduh gak akhirnyer...sume nyer pasal jeles....aku jeles die rapat ngan adik angkat aku,die jeles aku rapat ngan kakak angkat die..huhu....lama gak ktrg x bertegor..masam muka..tuhan je yang tau hati aku wak2 2,...marah,gram sedih...sume ada...sampai la wak2 nawar sakit...kena kaco ngan benda halus nie...ermm...aku x g pon tgok die,bkan xnak tgok,cume xnak la tb2 bertambah sakit plak kwan 2....
at last ada orang datang kat aku cakap nawar nak jumpe kau,cuak gak la wk2 2.n sampai2 je...nangis la ktrg.....stat pada 2 ktrg bek n aku jaga die sepanjang die sakit....kena la jagk tempias2 2...tapi xpe,sayang punyer pasal aku kuatkan diri nak jaga dier...xde sape ley pham ape yg ktrang rase wak2 2...sampai skang,aku ngan nawar je yang tau...=)

bile da cam 2,satu lagi ujian aku terima kena pisah ngan nawar...coz die kena pndah sebb sakit die 2...hyper tension..ermmm..wak2 f3 la..aku survive idup sendiri..nawar da pndah...aku da x cntct die pon.maklom la wk2 2 mane ak ad hp lagi..hehe...tapi aku selalu doa kekalkan persahabatan ktrang sampai bile2...=)...

0 comments: