BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 27, 2008

umah sewa...



da dok kat umah sewa 2 lame2 ,kalo disimpan jadi la jgak pergaduhan antara kami....n yang geng ngan aku uliey,nana,n zura....ktrg pon bwak diri....kuar malam....saje je xnak tgok muke diorang...huhu...name pon gduh...huhu....at last diorang angkat kaki masok asrama blik....ktrg cri orang baru,..ingat ok....at last aku ,nana n uliey yg blar...man carikan umah kat mawar...flat je..murah ckit..hehehe....dok c2 lagi amn..heheh...time 2 la ktrag wat hal..hehehe....kuar malm...g jalan2...yela fit ada...hehe...berkepit je la.....lame gak aku ngan dier...mane je aku ,nana n uliey g,dier mesti ad....=)...

thun 2007...tahun melawat malaysia...jadi ktrag pon pegi la berjalan mane2 ktrang suke....hehehe...mula2 g melaka....g genting....g prt dickson....berjalan sakan..hehehe....tapi yang x best nyer....dalam berjalan2 2 la aku nagn fiet putus....huhu...sdih x terkata....cam ilang separuh semangat aku die bwak....n utk ilangkan teknan ktrang x berhenti berjalan..hehehe.....time nie baru aku kanl cam2 jnis manusia....uliey ramai kwan...n aku stat la knal ngan mereka2 i2...

tanpa diduga aku telah dingorat oleh insan yang bernama fairus...iaitu abg angkat uliey....huhuh...yang best 2 nana pon same...abg angkt uliey gak yang die dapat...huhu...nak wat cam ne....=p...n aku stay ngan apay...beberapa bulan je....wak2 aku ngan apay 2...selalu g mkan kat kdai die..kat subang...ops...bkan die tokey,die tkang masak je..heheh......
n bile da slalu kuar g jmpe apy...n nana bwak zul.....
apa jadi ngan uliey?????

0 comments: