BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 27, 2008

me myself n i....



naadhira raimi nama diberi....azie nama panggilan diri..unik n semua akan tanya kenapa azie????...nama sedap2 naadhira...hehehe...xdela..alkisah nya,dulu wak2 kecik2 suka sangat menangis...sampai orang nak tido malam pon x bley..hehe...bile blik kampong..semua tension..=p..tapi nak wat cam ne...baby..dan dari situ la kuar macam2 petua nak ilangkan sakit aku nie..termasuklah kena antok kepala nie kat pokok pisang..=(...kecik2 2.... x berjaya jgak...tapi kesan hantukan 2 sampai skang ad....x tggi2 huhuhu...at last orang2 veteran wak2 2 pon bagi idea soh tukar nama pggilan aku...x tau la cam ne...2 yang timbul nama azie 2....hehehe....sampai skang sumer fmily aku pggil aku azie je...cume arwah moyang aku je x pggil akue azie...heheh...2 bile da besar ckit la....wak2 aku tadika kot 5 ke 6 tahun...sampai la nak die nak meniggal..die pggil aku "bintang filem"....nak tau kenapa.....tggu kisah selanjutnya.......=)......

0 comments: