BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 9, 2010

Terima kasih..

ya alah ya tuhanku...
hambamu yg hina lagi kotor ini menadah lagi meminta..
sucikan hati hambamu ini ya allah
kau padamkan lah segala kekotoran yg ada dalam jiwa ini ya rabbi,
rasa tidak layak meminta segala darimu...
tapi aku tahu..kau sentiasa bersamaku...
wahai tuhan maha pengampun..lagi maha penyayang..
ya tuhan rabbul izzati,
kau berikan aku kekuatan menempuh segala..
kau berikan aku kesabaran dlam mengenalinya..
kau berikan lah aku kekuatan ..
dalam meneroka kehidupan ini.
wahai pemilik segala jiwa..
kau tetapkan hatiku di jalanmu ya allah,
kau kekalkanlah kebahagiaan ini ya allah..
sehingga ke akhir dunia...
hanya kerana engkau pemilik cinta...
padamu raja segala raja..
aku tahu engkau sentiasa ada bersama..
cuma aku sahaja yg sering leka,
indah bermain nikmat yg kau beri sementara..
dengan ujian yg kau timpakan untuk peringatan...
aku anggap ia kesengsaraan..
sedangkan berbagai2 nikmat yg telah engkau taburkan...
aku lupa..aku leka....aku alpa...
ya allah tuhan pemberi segla..
terima kasih atas nikmat yg engkau limpahkan padaku.
punya keluarga bahagia...
suami pelengkap jiwa..
sahabat2 yg setia...
kehidupan yg sempurna...
untuk ak yang lemah lagi hina...
syukur ku padamu ya allah..
dengan segala yg engkau berikan..
dengan seluruh yg telah engkau takdirkan untukku..
dari awal celik mataku...
hingga nnti ke hembusan nafas terakhirku...
insyaallah~~
alhamdulillah...

0 comments: