BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 2, 2010

itu kamoo...

kamu tahu x??
aku x dapat lari dari kamu...
adakah kamu tahu...
kamu sudah sebati dalam hidupku....

mungkin kamu xtahu
kamu antara yg terpenting dalam hidupku..
ak sendiri x tahu kenapa kamu menjadi tempat carianku..
di waktu hatiku girang berbunga-bunga..
juga waktu hatiku hampa,sakit kecewa...

teringat aku waktu dulu..
wk2 kau sentiasa ada disisi..
hilang sekejap dari pandangan mata..
msg hp kita x penah berhenti berbunyi..
begitu akrabnya kita..

tak pernah timbul rasa jemu bila segalanya kita lakukan bersama..
sehingga mungkin timbul rasa cemburu pada y lainnya dugaku..
yg tidak dapat ku duga...hatimu...
yg selalunya xkan pernah meluah kata...
yg sebetulnya,tidak tahu mengatur kata sebaiknya..
aku kamus tempat engkau meluah rasa..
termasuklah isi hatimu untuk si dia..
ya,itulah kamu...

yang peliknya kita...
x pernah kau beritahu,...
aku tahu apa didalam hatimu...
dapat kuduga sakit dan bahagianya ia ..
dapat ku baca dari riak wajahmu..
dapt ku dengar dari nada suaramu...

sehingga kini,
walau aku sudah ad jalanku sendiri,
engkau tetap di situ..masih setia di situ..
masih menjadi pendengar setiaku..
masih mahu mencurah rasa hatimu padaku...

walaupun nanti...
kita punya haluan sendiri...
engkau akan tetap aku ingati...
semoga ukuwah ini kekal ke syurga abadi
dan semoga ukhuwah yg kita bina
ikhlas kerana cintakan ilahi....

(^_^)...itulah kamoo..

2 comments:

~nanaishq~ said...

=) smoga ukhuwah dibina kekal selamanya...thanx..cayunk ko...=P

ierasyakur said...

iallah....aamiinn..sayang kamoo juge..=)