BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 11, 2010

..luahanku..


Ya Allah Ya Tuhanku

Tabahkanlah hatiku menempuh dugaanmu ini
Sesungguhnya aku insan yg lemah

Aku cuba sedaya upayaku ini
Untuk menanti saat yang indah bersamanya
Walau jauh kami redha
Rasanya begitu kuat perasaan rinduku padanya Ya Allah
Dan aku rasa layakkah diri ini memikul tanggungjawab
Tanggungjawab seorang suami kepada seorang isteri??
Aku berharap agar aku menjadi suami yg terbaik untuknya ya Allah
Di dalam hati ini hanya ada dia Ya Allah
Cinta dan Sayang dan Diriku ini hanya padanya Ya Allah
Dialah cintaku selama-lamanya Ya Allah
Hindarkan segala persengketaan antara kami Ya Allah
Agar hubungan yg terjalin kekal ke akhir hayat kami Ya Allah
Untuk membina keluarga yang bahagia disisiMu Ya Allah
Maafkan abang sekiranya selama kita bersama
Banyak kekurangan yg ada pada abang


Sesungguhnya abang berjanji..
CINTAKU..SAYANGKU..KASIHKU..HANYA UNTUKMU SAYANG

TIADA INSAN LAIN YANG BERTAKHTA DALAM HATI SANUBARIKU..


I LOVE U SYG..RINDU SYG..=(

0 comments: