BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 3, 2008

sahabat

sahabat..
mungkinkah untuk aku bertemu lagi dengan insan sepertimu..yang bisa membuahkan rindu.....yang dapat menghilangkan rasa jemu..yang bila bertemunya hatiku tenang,dan bila berpisahnya ku harapkan tak gelisah..

sahabat..
sesungguhnya pertemuan ini merakam seribu kenangan manis dan pahit antara kita..
kau ibarat nadiku yang bila kehilangan mu..aku akn mati dan layu..
andai dapat ku ungkapkan betapa pentingnya dirimu buatku..begitulah...

sahabat..
bicara yang aku coretkan adalah sekadar melayarkan kata2 hati yang tidak pernah dapat untuk kau luahkan ..sesungguhnya dalah terbaik untukku terus mengotakan apa yang telah dijanji,
dan mungkinkah untuk aku memungkirinya hanya kerana perkara yang tidak seharusnya terjadi..

temanku,
tidak pernah sedikitpun terlintas di hati mencurigaimu..tetapi apa yang telah berlaku mengjar aku utk lebih berhati2 dan terus utk mengenali dan memahami segala yang terjadi..janjiku utk tetap menjadi tangan yang menyapu setiap titisan air mata akn aku cuba kotakan semampuku..selagi nafas ini belom terhenti...



sahabat..

sahabat,mengapa..
kau pergi tggal aku sendiri,
kau tahu ku x sanggup..

sahabat..ingatlah,
kau selalu..
jadi yang terbaik,
walau kau tak di sini lagi..

sahabat,
aku rindu padamu,
tetap walau sesaat,
ku inginkan kau hadir,

aku...di sini dan menunggu,
diam tanpa dirimu,
kau tahu ku tak bisa,
beranjak terbang,dan melayang..
tanpa dirimu ku tak bisa..
dan kembalilah...


0 comments: