BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 6, 2008

dear me..

dear me...
aku tahu..
hanya kau yang benar2 mengerti diri ini..

hanya kau yang sentiasa menemani wak2 suka dan dukaku....
tempat aku mengadu ,merintih...
berkongsi kegembiraan dan kesedihanku..
kala tiada siapa yang ada di sisi...

dear me...
terkadang aku bosan...
bosan dengan engkau yang lemah,
yang sentiasa dalam kesakitan..
yang sentiasa kalah dalam perjuangan..
masihkah aku perlukan dirimu..????
bagaimana harus aku lenyapkan engkau dari aku..



dear me...
aku percaya dan yakin...
semakin aku mendalami...semakin aku sayang..
semakin aku cuba untuk merubah setiap kelemahan yang ada..
padamu..
walaupun terkadang ,
aku sendiri tak mengerti..
apa yang seharusnya aku lakukan...

kerana

engkau sebenarnya adalah aku...
aku yang inginkan perubahan..
kekuatn,dan sokongan untk terus mara ke hadapan....

















1 comments:

iman said...

lam kenal....