BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 16, 2010

aku seorang isteri..

janjiku padamu....
aku akn patuh..
aku akn taat..
aku akan tetap menjadi tulang belakangmu...
aku akan menjadi sang setia..
aku akn menjadi bidadarimu di alam fana..

kataku lagi..
biar apa pon yg terjadi aku kan tetap bersama..
biar segala rintangan datang menduga...
aku masih tetap setia..
biar ribut taufan datang melanda..akn kita redah bersama..

ya allah ya rabbi,
bersalahkah ak..
kerna saat ini aku tidak di sisinya..
dan terpaksa die mengurus segala..

berdosakah aku..
kerna segala rasa dihatinya tidak dapat aku kongsi bersama..
tidak dapat ku tatapkan wajahku yang selalu didamba..
hanya airmata menjadi peneman setia...

kesayanganku,
akan aku cuba tunaikan sgala janji..
akan cuba ku kota segala kata..
redhakanlah segala yang terjadi..
aku disini tetap setia menanti..
hanya kerana..
aku seorang isteri....

0 comments: