BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 10, 2008

kebahgiaan kinie...=)

aku bersyukur pada tuhan yang telah menganugerahkan akue teman2 yang setia...=)..aku,nana uliey tetap bersama walaupun pelbagai halangan yang kami lalui..aku kini lebih kuat untuk mendaki puncak kehidupan..aku lebih gagah dalam melangkah...kami aku sedar bahawa segala dugaan yag menimpa kami adalah kekuatan bagi kami yang sedang mencari2 erti kesetiaan dalam persahabatan...

melalui persahabatan ini aku belajar segalanya..erti kasih sayang,makna pengorbanan,dan kehidupn yang berputarnya seperti roda..=)...walau terkadang perit untuk kami lalui..tetapi pengalaman yang lalu mengajar kami menjadi sahabat yang lebih cekal dan sabar dalam mengharungi perjalanan kami sebagai insan yang bergelar sahabat...
terima kasih sahabtku.....=)


sekali lagi aku sujud syukurku ke hadrat illahi dikurniakan teman yang bakal menemani kehidupan di alam fana ini..dan semoga ke alam seterusnya kasih kami diredhai...dan berharap ikatan yang telah terjalin akan terus mendapat restu dan redha illahi.....



amin ya rabbal alamin...=)

0 comments: